Kodėl smulkiems verslo vienetams reikalingas automatizuotas sąskaitų išrašymas?

Kodėl smulkiems verslo vienetams reikalingas automatizuotas sąskaitų išrašymas?

Reikia paminėti, kad sąskaitų išrašymo programos ne tik sumažina klaidų riziką, apie ką minėjome prieš tai, tačiau ir leidžia sėkmingiau valdyti pirkėjų skolas.

Tikrai ne kartą esate susidūrę su tuo, kad išrašytos sąskaitos pas pirkėjus pasimeta, tenka jų ieškoti, iš naujo siųsti ir pan., o tai užima daug laiko, o kur dar negautos įmokos už parduotas prekes ar paslaugas. Praktikoje tenka matyti įmonėse, ypatingai tose, kurių apskaitą tvarko šias paslaugas teikiančios įmonės, kad pirkėjų skolos auga tol kol jas jau nurašo į beviltiškas skolas, nes pirkėjas pavyzdžiui bankrutavo.

Kita problema yra ta, kad kai prekės parduodamos į skolą, labai sunku kartu sekti visus ir bankinius pavedimus, dažnai nėra tikslios informacijos čia ir dabar, todėl kartais net ir patys ištikimiausi pirkėjai tampa ilgalaikiais skolininkais. Todėl tokių problemų sprendimui mažoji dalis rinkoje esančių sąskaitų išrašymo programų siūlo net keletą sprendimų. Pirmas, galbūt lengviausias būdas skolų valdymui yra statistinių duomenų analizė, kurią galima atlikti vieno mygtuko paspaudimu – sužinoti pirkėjo skolą, jos pradelsimo terminą ir panašiai.Antroji funkcija yra susijusi su pasimetusių sąskaitų prevencija – galima ne tik automatizuotai išsiųsti sąskaitą nurodytu laiku el. laiško priede, bet ir galima peržiūrėti jos statusą ir įsitikinti ar klientas ją gavo, ar ją peržiūrėjo, o gal ištrynė.

Scroll to Top