Sąskaitų faktūrų išrašymas smulkioms įmonėms

Sąskaitų faktūrų išrašymas smulkioms įmonėms

Elektroninis sąskaitų faktūrų išrašymas gali būti daug laiko taupantis įmonėms, kurios tuo pasitiki tvarkydamos pirkėjų skolas – daugelis mano, kad elektroninis sąskaitų faktūrų išrašymas netgi gali padėti, pavyzdžiui, įrodinėjant sąskaitos priėmimo-perdavimo faktą. Nors dar daugelis prilygina išrašomų sąskaitų skaitmenizaciją MS Excel programa išrašomoms, tačiau nereiktų painioti dviejų iš esmės skirtingų dalykų, turinčių skirtingas funkcijas ir klaidų tikimybę, laiko kaštus ir panašiai.

Daugelis rinkoje esančių sąskaitų išrašymo programų ne tik padeda suvesti duomenis, tarkime pirmą kartą perkančio kliento rekvizitai gali būti gaunami iš išorinių informacijos šaltinių tokių kaip Registrų centras, tad sąskaitą išrašančiam darbuotojui užtenka tik žinoti įmonės pavadinimą, bet ir tokiu atveju išvengti klaidų juos įvedant.

Dažniausiai smulkus verslas, išrašantis sąskaitas mėnesio pabaigoje, susiduria ir su kita problema – reikia susumuoti visus mėnesio pardavimus, juos sutikrinti ir tik tada išrašyti vieną sąskaitą. Tokios apskaitos, kaip rodo praktika, smulkios įmonės, neturinčios verslo valdymo sistemos, ypatingai nori išvengti dėl padidėjusios klaidų atsiradimo rizikos. Tuo tarpu sąskaitų išrašymo produktai, esantys rinkoje, siūlo ir šioje vietoje sprendimą, leidžiantį suformuoti vieną sąskaitą mėnesio gale, pavyzdžiui pagal krovinių važtaraščio duomenis.

Scroll to Top